A Vidékfejlesztési Minisztérium háttérintézménye, az Agrármarketing Centrum (AMC) a nagy sikerre való tekintettel újra meghirdeti a magyar borok népszerűsítésére szolgáló projektek támogatását. A pályázat a magyar borok, borászok, a borkultúra hazai népszerűsítését segíti elő.
A Bormarketing Bizottság döntése alapján 125 millió forint áll a pályázók rendelkezésére. A vissza nem térítendő utófinanszírozású támogatás mértéke akár 70% is lehet.
Az AMC - a korábbi tapasztalatokat figyelembe véve kibővítette a kiírás feltételeit, hogy minél több sikeres kezdeményezést támogathasson. A forrás segítségével a borászatok helyi, regionális rendezvényeken, fesztiválokon, vásárokon, valamint országos rendezvényeken vehetnek részt, de a kiírás kisebb összegekkel (minimum félmillió, maximum három millió forint) támogatja a profilba illeszkedő marketingtevékenységet is.
Az AMC korábban 100 millió forintot hirdetett meg ugyanerre a célra. A mostani pályázatokat 2012. március 31-ig lehet benyújtani.
A pályázat részletei itt elérhetők.
(Vidékfejlesztési Minisztérium Sajtóirodája)